نهال شلیل شمس

توسط
در نهالستان

نهال شلیل شمس:

نهال شلیل شمس

شلیل شمس در واقع می تواند بهترین انتخاب شما در بین سایر نهال شلیل شمس نهالستان جلیلی در کرج می تواند باشد. این نهال دارای میوه ای سفت و درشت می باشد، گوشت این میوه سفید رنگ است و در واقع می توان آن را در بین شلیل های هسته جدا در نظر گرفت که دارای طعمی شیرین می باشند. نکته جالب این جا است که با وجود شباهت این میوه به شلیل های هسته جدا، اما هسته  شلیل از میوه آن جدا نبوده و این میوه هسته چسب محسوب می شود.  طعم شیرین این میوه خاطرات شیرینی را برای افرادی که نهال شلیل را کاشته اند، تداعی خواهد کرد.

باروری نهال شلیل در نوع دیررس آن تا اواخر شهریور ماه ممکن میباشد طول بکشد و بیش از این میزان این نهال برای باردهی زمان نیاز نخواهد داشت. رنگ پوست میوه شلیل شمس  بصورت دو طرفه بوده و شما در یک سمت آن رنگ زرد و در سمت دیگر رنگ قرمز را مشاهده خواهید کرد. شکل میوه شلیل گرد بوده و عمری که درخت سپری کرده است به 40 سال هم می رسد. قدرتی که  نهال شلیل شمس نسبت به سایر نمونه های دیگر درخت شلیل نشان می دهد.

بسیار زیاد بوده و در محدوده بالایی قرار دارد. نهال شلیل های شمس  برای مصارف مختلف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را برای مصارف شخصی و خانگی مثل کاشت نهال در باغچه خانه نیز مورد استفاده قرار داد. این نهال شلیل به دلیل همین ویژگی های خاصی که دارا می باشد از مهم ترین نهال هایی میباشد که مشتریان برای خرید نهال شلیل و شلیل نسبت به آن علاقه نشان می دهند.

برای خرید نهال شلیل شمس با نهالستان جلیلی در تماس باشید.

شماره تماس نهالستان جلیلی : 09126664349

این پست توصیه می شود

نظرات