نهال قطره طلا (نهالستان جلیلی)

توسط
در نهالستان

آلو قطره طلا:mirablle plum

این درخت پربار با آن میوه های درشت به رنگ زرد طلایی و برگ های تخم مرغی شکلش بومی جنوب شرقی اروپا بخصوص کشور فرانسه میباشد از خانواده گل سرخیان و از جنس آلو های اروپایی یا p,domestic  میباشد و مثل آلبالو و سیب مقاوم به سرما میباشند با نیاز سرمایی بستگی به رقم 500 تا 1800 ساعت می باشد. آلو قطره طلا نسبتا خود لقاح می باشد ولی اگر توسط دیگر درختان گرده افشانی بشود میوه ها درشت تر و بهتر خواهند شد که این امر توسط خشرات بخصوص زنبور عسل که به شکوفه های سفید و زیبای ان علاقه مند است انجام می شود.

هرس آلو قطره طلا:

وقتی که هنوز نهال کوچکی میباشد نیاز به هرس فرم دهی دارد و تا 12 سالگی دیگر نیازی به هرس نیست و بعد از آن شاخه های بد فرم را هرس کنید ولی هر ساله زمان خواب درخت که اواخر ابان ماه میباشد و تقریبا 70% برگ ها ریزش کرده است و یا اواخر زمستان که هنوز بیدار نشده است شاخه های خشکیده و بد فرم را قطع کنید تا درخت زیبایی داشته باشید و هم چون میوه برروی شاخه های جدید ایجاد می شود باردهی نیز بیشتر می شود.

کاربرد آلو قطره طلا:

کاربرد آلو قطره طلا در طعم دهندگی غذا:

آلو قطره طلا علاوه بر تازه خوری در آشپزخانه و به عنوان یک طعم دهنده غذا نیز کاربرد دارد و چون هسته ان براحتی از گوشت میوه جدا می شود این امر استفاده از ان را در غذا اسانتر می کند.

برای خرید نهال قطره طلا با نهالستان جلیلی در تماس باشید.

آلبالو مجارستان

تلف تماس جهت برقراری ارتباط 09126664349

این پست توصیه می شود

نظرات