گیاه برگ عبایی

توسط
در نهالستان

روش های نگهداری و مراقبت از گیاه برگ عبایی:

نهالستان/

گیاه برگ عبایی ، یک گیاه زینتی میباشد که زیبایی و جذابیت ظاهری آن موجب شده تا به یکی از محبوب ترین گیاهان خانگی تبدیل بشود. این گیاه زیبا که داری برگ هایی به رنگ سبز تیره و درخشان میباشد، نیازمند مراقبت اندکی بوده و از مقاومت بالایی در شرایط سخت برخوردار میباشد. گیاه برگ عبایی ریزوم دار، بدون ساقه هوایی،دارای برگهای سبز تیره، براق و پهن با دمبرگ بلند می باشد که به طور مستقیم از سطح خاک بیرون می آید. این گیاه دارای گل های ریز و فنجان مانندی میباشد که روی سطح خاک و در قسمت زیرین گیاه، در اواخر تابستان ظاهر می شود. عمر این گیاه زیاد میباشد و سالهای متمادی بدون تغذیه و تعویض گلدان در اتاق می ماند.

برگ عبایی

آسپیدیسترا (Aspidistra) یا برگ عبایی متعلق به خانواده سوسن میباشد. گیاه برگ عبایی متعلق به چین و ژاپن میباشد و شامل بیش از 100 گونه مختلف می ‎باشد. به غیر از گونه های سبز رنگ این گیاه، گونه های متنوع تری هم وجود دارند که دارای برگ هایی به رنگ سفید و یا کرم می ‎باشند. این گیاهان همچنین از رنگ های متنوع تری هم برخوردارند.

انواع مختلف گیاه برگ عبایی:

Ashahi

این گیاه در ابتدا دارای برگ هایی به رنگ سبز تیره میباشد که به مرور زمان و بالغ شدن گیاه، رنگ برگ های آن به سفیدی می ‎گراید.

Variegata

این گیاهان، دارای برگ های سبز رنگ همراه با نوار های سفید و زرد میباشند اما با این حال برخی از انواع این گیاهان دارای برگ های کاملا سبز می ‎باشند.

Lennon s song

در این نوع از گیاهان برگ عبایی، برگ ها به رنگ سبز کمرنگ و در مرکز به رنگ زرد می ‎باشند و همچنین در این گونه ها، برگ هایی به رنگ سبز تیره نیز به چشم می‎ خورد.

برای خرید گیاه برگ عبایی با نهالستان جلیلی در تماس باشید.

این پست توصیه می شود

نظرات